+
ورود به حساب کاربری
profile
1398/10/25

ابراز احساسات درست و تاثیرگذار

شاید شما هم به مانند بسیاری از مردم جهان براحتی نتوانید احساسات و علاقه خود را بروز دهید یا آن را درست و تاثیرگذار بیان کنید و چه بسا که خیلی اوقات این مورد باعث رنجش خاطر شما و گاها موجب عصبانیت شما شده است در این نوشته تیم تابا چرم سعی دارد درباره‌ی چگونگی ابراز احساسات درست و تاثیرگذار صحبت کند و راه هایی پیش روی شما بگذارد تادرباره ابراز احساسات خود بهتر عمل کنید.پس با ما همراه باشید:


                                                               خرید دستبند فرکانس صدااز تاباچرم

 

قبل از انجام هر اقدام دیگری، مهم‌ترین چیز این است که شما احساس کردن را به رسمیت بشناسید و قبول کنید پذیرش احساسات درونی‌تان نگرانی ندارد! اگر احساس کنید و احساسات‌تان را ابراز کنید، معنی‌اش این نیست که شما فرد ضعیفی هستید یا غرور ندارید اینها ربطی به هم ندارند. اصل قضیه این است: احساسات درست و غلط ندارند، احساسات فقط وجود دارند. همین!

وقتی چیزی احساس می‌کنید، نباید از خودتان عصبانی شوید. در عوض به خودتان بگویید: حس من این است و قبولش دارم.

 همیشه احساساتان را به دیگران بگویید هیچ وقت از گفتن احساساتان به دیگران امتناع نکنید برای بهتر بیان کردن این احساسات به شما توصیه میکنیم موقع بیان احساساتان ضمیر من را بکار ببرید؟ گفتن «من» شما را قدرتمند می‌کند و باعث می شود امنیت در رابطه را بالا برود و از طرفی نشان می‌دهد که شما مسئولیت احساسات خودتان را قبول می کنید. گفتن جملاتی مانند: «تو باعث شدی من عذاب وجدان بگیرم» منظور یعنی سرزنش کردن طرف مقابل و مقصر جلوه دادن طرف. ابراز احساسات و تأثیرش را با گفتن: «من ناراحت هستم و عذاب وجدان دارم» دگرگون کنید. گفتن «من»، سه بخش را در برمی‌گیرد؛ احساس، رفتار و چرایی هردو. وقتی من به‌کار می‌برید، در واقع ترکیبی از این سه بخش را انجام می دهیدبعد از در نظر گرفتن این مورد بهتر است  زمانی‌ که اراده کردید احساس‌تان را به کسی بگویید، حرف‌تان را با چیزهای خوب درباره‌ی آن شخص و رابطه‌اش با خودتان شروع کنید. فقط همین! به همین سادگی! در واقع وقتی گفت‌وگو را با حرف خوب آغازکنید، مکالمه با انرژی مثبت شروع شده و پیش می‌رود. این همه‌ی چیزی است که اهمیت دارد. از طرفی سعی کنید صادقانه وشفاف باشید .

                                                           خرید گردنبند فرکانس صدا از تاباچرم

از جملاتی مثل: «من واقعا از وقت گذراندن با شما لذت می‌برم»، «تو برایم مهمی و واقعا دلم می‌خواهد صمیمی‌تر باشیم»، «وقتی می‌خواهم از احساساتم حرف بزنم، بهم می‌ریزم اما با تو راحتم…» استفاده کنید.اجازه بدهید گفت‌وگو سازنده باشد، هیچ‌کس را با جواب‌های خودخواهانه ناراحت نکنید و از خودتان نرنجانید.ارتباط تنها چیزی است که به‌وسیله‌ی آن می‌توانید خودتان را از هر جهت رشد بدهید. در رابطه‌ است که شما احساسات و رفتار مختلف را تجربه می‌کنید و یاد می‌گیرید.و یادتان باشد که تن صدای شما نشانگر تک تک روحیات درونی شما می باشد. هر چه هم بگوییم، این تن صدای ما است که ارتباط را ایجاد می کند پس برای بیان احساسات خود حتما حواسمان به تن صدایمان باشد .شما می توانید برای عمیق تر بیان کردن احساساتان از چاشنی هدیه  استفاده کنید و اینگونه بیان احساستان را عمیق تر کنید واین را برای همیشه در ذهن طرف مقابل تان ماندگار کنید و چه هدیه ای بهتر از اینکه شما صدای خود را با احساس کامل و برای همیشه هدیه بدهید گروه تابا چرم محصولی منحصر به فرد دارد که شما می توانید صدای خود را به صورت دستبند یا گردنبند برای بیان هر چه بهتر احساس خود هدیه بدهید.
 فروشگاه اینترنتی تابا چرم در همین راستا محصولات خود را به سمت ترکیبی از فرکانس صدا و طلا برده است. دستبند فرکانس صدا قابلیت ساخت با پلاک طلا و نقره اب طلا را دارد ومی تواند هدیه ای فاخر و کمک کننده به شما باشد و کلام اخر اینکه  ابراز
احساسات تأثیر مهمی روی روند زندگی شما، تجربیات‌تان و روابط‌تان با دیگران دارد. امیدواریم این مطلب به شما کمک کرده باشد تا بتوانید راحت‌تر، درست‌تر و معقولانه‌تر ابراز احساسات کنید.

مقالات مشابه

نمایش همه
article-img
محیط کار جای خوش گذرانی است!!
مشاهده مقاله
article-img
نحوه فروش طلا و جواهرات
مشاهده مقاله
article-img
چه گیاهانی طلا جذب می کنند؟
مشاهده مقاله
article-img
مدیریت در جلسات مهم
مشاهده مقاله
article-img
چگونگی راه اندازی جواهر سازی
مشاهده مقاله
article-img
آنچه درباره طلا باید بدانیم
مشاهده مقاله
article-img
فرکانس صدا چیست؟
مشاهده مقاله
article-img
تاریخچه طلا از نگاه تاباچرم
مشاهده مقاله
article-img
بررسی خواص طلا
مشاهده مقاله
article-img
چگونه جواهر سازی کنیم؟
مشاهده مقاله
article-img
مخراج کاری چیست و کجا کاربرد دارد؟
مشاهده مقاله
article-img
چرا چرم طبیعی
مشاهده مقاله
article-img
چگونه سایز گردنبند را مناسب انتخاب کنیم؟
مشاهده مقاله
article-img
نحوه جلوگیری از خم شدن و شکستن انگشتر طلا
مشاهده مقاله
article-img
برای تمیز کردن طلا و جواهر خود چه باید کرد؟
مشاهده مقاله
article-img
انواع مدل های دستبند
مشاهده مقاله