+
ورود به حساب کاربری
profile
1401/03/04

نحوه انتخاب کمربند چرمی متناسب

کمربندهای چرمی با انواع شلوار ، لباس و سایر پوشاک پوشیده می شوند. همانطور که می دانید ، آنها برای اطمینان از این پوشاک به بدن شما ، اطراف کمر پوشیده می شوند - به طور معمول از طریق یک سری حلقه های متعدد. با این گفته ، کمربند چرمی می تواند با اضافه کردن رنگ ها و الگوهای جدید ، لباس شما را نیز تقویت کند. اما اگر قصد دارید با کمربند چرمی به لباس خود دسترسی پیدا کنید ، مواردی وجود دارد که باید بدانید. در این پست چندین چیز را یاد خواهید گرفت که هنگام انتخاب یک کمربند چرمی به دنبال آن باشید پس در ادامه با این مطلب از تابچرم همراه باشید:

انتخاب یک رنگ منسجم برای همه چرم ها

                                                                                                             انتخاب راهنمای کمربندچرم

یک قانون خوب برای رعایت این نکته ، انتخاب یک کمربند چرمی به همان رنگ سایر پوشاک چرمی و همچنین لوازم جانبی است که قصد دارید آن را بپوشید. این دقیقا به چه معنی است؟ با فرض اینکه تنها کالای چرمی که می پوشید کمربند است ، می توانید کمربند چرمی را به هر رنگی انتخاب کنید. اما اگر قصد دارید کمربند چرمی را با کفش چرمی یا ژاکت چرمی بپوشید ، باید کمربند را به همان رنگ کفش یا ژاکت خود انتخاب کنید.

مطمئن شوید که متناسب باشد

کمربند چرمی ارزش زیادی نخواهد داشت مگر اینکه در دور کمر شما قرار بگیرد. از همه اینها ، کل نکته پوشیدن کمربند است - تعریف خط کمر در حالی که شلوار یا شلوار خود را در جای خود تأمین می کنید. اگر کمربند چرمی کمی برای کمر خود انتخاب کنید ، نمی توانید آن را بپوشید ؛ این فقط ساده است اگر یک کمربند چرمی بزرگ انتخاب کنید ، از طرف دیگر ، ممکن است هنگام پوشیدن بی دست و پا به نظر برسد.با بررسی سایز آن می توانید کمربند چرمی را تعیین کنید یا خیر. بیشتر کمربندها برای اندازه گیری اندازه خود از اندازه گیری های کمر استفاده می کنند. به عنوان مثال کمربندها به جای "کوچک" ، "متوسط" و "بزرگ" در طیف وسیعی از اندازه گیری ها مانند 28 تا 32 اینچ و 32 تا 36 اینچ فروخته می شوند.از طرف دیگر ، برخی از کمربندها دارای یک اندازه گیری ثابت ثابت مانند 34 اینچ هستند. اگر کمربند یک اندازه گیری منفرد و ثابت داشته باشد ، معمولاً به طول کل کمربند اشاره می کند ، به جز سگک بودن. صرفنظر از آن ، باید کمربند چرمی را به طول مناسب برای بدن انتخاب کنید. با استفاده از اندازه گیری نوار ، باید بتوانید اندازه مناسب کمر خود را مشخص کنید.

کمربند جامد را برای لباس انتخاب کنید
                                                                                               انتخاب راهنمای کمربندچرم

در حالی که کمربند ها معمولاً با شلوار جین ، خاکی ، چینی و انواع دیگر شلوارهای سنتی پوشیده می شوند ، برخی از خانمها ترجیح می دهند که آنها را با لباس بپوشید. کمربند ، مطمئناً ، لباس شما را در جای خود تضمین نمی کند. با این حال ، این به شما کمک می کند خط کمر را برای ایجاد لباس جذاب تری ایجاد کنید.هنگام انتخاب یک کمربند چرمی برای پوشیدن لباس ، یک کمربند محکم را در نظر بگیرید. کمربندهای چرمی جامد با ساختاری مستحکم مشخص می شوند ، به این معنی که ده ها سوراخ کوچک مانند تسمه های سنتی ندارند. کمربند چرمی Obi نمونه ای عالی از کمربند چرمی با کیفیت بالا است. برای فروش در اینجا در LeatherCult ، هنگام پوشیدن لباس بهترین انتخاب است. کمربند چرمی ابی بدون سوراخ ، سبکی مدرن و جذاب تر از کمربندهای چرمی سنتی ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید:چرم اشبالت و نحوه نگهداری آن

کمربند چرمی اصل را انتخاب کنید

چه سبک سنتی و چه سبک "جامد" مدرن تر را ترجیح می دهید همانطور که قبلاً گفته شد ، توصیه می شود کمربند چرمی از 100٪ چرم اصل را انتخاب کنید. همه کمربندهای چرمی از چرم واقعی ساخته نشده اند. برخی از آنها از چرم اکو یا چرم فاکس ساخته شده است. تسمه های ساخته شده از این مواد جایگزین به طور معمول هزینه کمتری نسبت به پارچه های ساخته شده از چرم اصل دارند ، اما اگر به دنبال دستیابی به بهترین ظاهر ممکن و همچنین راحتی هستید ، باید روی یک کمربند چرمی واقعی سرمایه گذاری کنید.کمربندهای چرمی اصیل سطح زیبایی بی نظیری از زیبایی شناسی ارائه می دهند. آنها دانه طبیعی دارند که در کمربندهای چرمی اکو یا فاکس یافت نمی شوند. مهمتر از همه ، کمربندهای چرمی اصیل نرمتر و در نتیجه راحت تر از کمربندهای چرمی اکو و فاکس هستند. بنابراین ، در حالی که ممکن است شما مجبور به صرف چند دلار اضافی شوید ، یک کمربند چرمی واقعی می تواند در درازمدت هزینه آن را پرداخت کند.

سگک را چک کنید

هنگام خرید کمربند چرمی ، سگک دستی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که از مواد مرغوب ساخته شده است. سگک ، البته بخشی از کمربند است که برای بستن دو انتهای آن به کار رفته است. به طور معمول از یک ماده صاف و جامد تشکیل شده است و مکانیزم بستن در پشت آن پنهان است. متأسفانه ، برخی از کمربند ها دارای سگک هایی با کیفیت پایین هستند که مستعد تخریب وابسته به سن هستند.با گذشت زمان ، یک سگک کمربند کم کیفیت ممکن است محو یا حتی تراشه شود. وقتی این اتفاق بیفتد ، تعمیر سگک دستی تقریباً غیرممکن است. ممکن است بسته به نوع کمربند چرمی که متعلق به شماست ، سگکچه را جایگزین کنید ، اما احتمالاً قادر نخواهید بود آن را تعمیر کنید. بنابراین ، شما باید یک کمربند چرمی را انتخاب کنید که یک سگک با کیفیت بالا از مواد قوی و بادوام ساخته شده باشد.

عرض را در نظر بگیرید

اگرچه انتخاب یک کمربند چرمی در طول مناسب بسیار مهم است - در غیر این صورت در دور کمر شما مناسب نخواهد بود - انتخاب یک عرض مناسب نیز به همان اندازه مهم است. عرض یک کمربند چرمی به فاصله از پایین کمربند تا بالا اشاره دارد. بیشتر تسمه های چرمی فقط 3 یا 4 اینچ عرض دارند ، اما این امر در مورد همه کمربندهای چرمی صدق نمی کند.کمربند چرمی شما باید چقدر گسترده باشد؟ با فرض اینکه آن را با یک لباس پوشیده اید ، ممکن است شما بخواهید کمربند چرمی نسبتاً وسیعی را انتخاب کنید تا به ظاهری جذاب تر برسید. اما اگر آن را با شلوار جین یا شلوارهای سنتی دیگر پوشیده اید ، یک اندازه استاندارد 3- تا 4 اینچ کافی است.

خط پایین در انتخاب یک کمربند چرمی

تصور نکنید که همه کمربندهای چرمی برابر هستند. فقط به دلیل اینکه دو کمربند از همان مواد چرمی ساخته شده اند ، لزوما ممکن است یکسان نباشند. با رعایت نکاتی که در اینجا بیان شد ، می توانید کمربند چرمی مناسبی را پیدا کنید که سالها استفاده و لذت بردن بی شماری را ارائه می دهد.

قاب موبایل تاباچرم با چرم کاملا طبیعی و پلاک دلخواه شما

 

مقالات مشابه

نمایش همه
article-img
محیط کار جای خوش گذرانی است!!
مشاهده مقاله
article-img
نحوه فروش طلا و جواهرات
مشاهده مقاله
article-img
چه گیاهانی طلا جذب می کنند؟
مشاهده مقاله
article-img
مدیریت در جلسات مهم
مشاهده مقاله
article-img
چگونگی راه اندازی جواهر سازی
مشاهده مقاله
article-img
آنچه درباره طلا باید بدانیم
مشاهده مقاله
article-img
فرکانس صدا چیست؟
مشاهده مقاله
article-img
تاریخچه طلا از نگاه تاباچرم
مشاهده مقاله
article-img
بررسی خواص طلا
مشاهده مقاله
article-img
چگونه جواهر سازی کنیم؟
مشاهده مقاله
article-img
مخراج کاری چیست و کجا کاربرد دارد؟
مشاهده مقاله
article-img
چرا چرم طبیعی
مشاهده مقاله
article-img
چگونه سایز گردنبند را مناسب انتخاب کنیم؟
مشاهده مقاله
article-img
نحوه جلوگیری از خم شدن و شکستن انگشتر طلا
مشاهده مقاله
article-img
برای تمیز کردن طلا و جواهر خود چه باید کرد؟
مشاهده مقاله
article-img
انواع مدل های دستبند
مشاهده مقاله