+
ورود به حساب کاربری
profile
1398/10/23

سمبل ها و نماد های ماه تولد شما

 

شاید برای شما جالب باشد بدانید نماد ماه تولد شما به چه شکل است و این نماد به چه دلیل برای ماه تولد شما انتخاب شده است، تیم تحقیقاتی تابا چرم این مطلب جالب و خواندنی را اماده کرده است تا شما بیشتر با نماد ماه تولد تان آشنا شوید با ما همراه باشید:
طراحی و انتخاب نماد برای هر ماه برمیگردد به پیدایش نمادها ، خدایان و علوم اختر شناسی و طالع بینی . نام این نماد ها زودیاک است و اکثر آن ها در یونان باستان بوجود آمدند 
در ادامه سمبل هر ماه را به همراه توضیحات بیشتر طالع بینی بیان می کنیم .

 نماد و سمبل ماه فروردین                                           

سمبل ماه فروردین حیوان قوچ است و عنصر وجودشان آتش . همچنین رز سرخ ، گل محبوبشان است و روز سه شنبه روز مبارکشان . متولدین ماه فروردین معروف به نوزاد طبیعت هستند و ستاره حاکم آن ها مارس (مریخ) است . فلز وجودشان آهن و سنگ خوش یمن آن ها الماس و یاقوت است . رنگ محبوب متولید ماه فروردین قرمز و صورتی روشن و عدد خوش یمنشان 9 است . متولدین ماه فروردین شخصیت کاردینالی دارند و “من هستم” شعار آن هاست .

 نماد و سمبل ماه اردیبهشت

سمبل ماه اردیبهشت حیوان گاو نر است و عنصر وجودشان خاک . همچنین رز صورتی ، گل محبوبشان است و روز جمعه روز مبارکشان . متولدین ماه اردیبهشت معروف به طفل شیرخوار طبیعت هستند و ستاره حاکم آن ها ونوس (زهره) است . فلز وجودشان مس و سنگ خوش یمن آن ها یاقوت کبود است . رنگ محبوب متولید ماه اردیبهشت آبی آسمانی ، صورتی بنفش و عدد خوش یمنشان 6 است . متولدین ماه اردیبهشت شخصیت ثابتی دارند و “همه چیز مال من است” شعار آن هاست .

 نماد و سمبل ماه خرداد

سمبل ماه خرداد دوقولوها است و عنصر وجودشان هوا . همچنین کاملیا ، گل محبوبشان است و روز چار شنبه روز مبارکشان . متولدین ماه خرداد معروف به کودک طبیعت هستند و ستاره حاکم آن ها مرکوری (عطارد) است . فلز وجودشان جیوه و سنگ خوش یمن آن ها زمرد کبود است . رنگ محبوب متولید ماه خرداد زرد ، سبز ، آبی و عدد خوش یمنشان 5 است . متولدین ماه خرداد شخصیت راوی دارند و “من فکر می کنم ” شعار آن هاست .

 نماد و سمبل ماه تیر

سمبل ماه تیر حیوان خرچنگ است و عنصر وجودشان آب . همچنین بنفشه و لی لی ، گل محبوبشان است و روز دوشنبه روز مبارکشان . متولدین ماه تیر معروف به تازه بالغ طبیعت هستند و ستاره حاکم آن ها ماه است . فلز وجودشان نقره و سنگ خوش یمن آن ها مروارید است . رنگ محبوب متولید ماه تیر سایه ای از رنگ های خاکستری و آبی و سبز و عدد خوش یمنشان 2 است . متولدین ماه تیر شخصیت کاردینالی دارند و “من احساس می کنم” شعار آن هاست .

 نماد و سمبل ماه مرداد

سمبل ماه مرداد حیوان شیر است و عنصر وجودشان آتش . همچنین آفتابگردان ، گل محبوبشان است و روز یکشنبه روز مبارکشان . متولدین ماه مرداد معروف به جوان طبیعت هستند و ستاره حاکم آن ها خورشید است . فلز وجودشان طلا و سنگ خوش یمن آن ها یاقوت زرد است . رنگ محبوب متولید ماه مرداد رنگ های غروب خورشید و عدد خوش یمنشان 1 است . متولدین ماه مرداد شخصیت ثابتی دارند و “من اراده می کنم” شعار آن هاست .

 نماد و سمبل ماه شهریور

سمبل ماه شهریور فرشته است و عنصر وجودشان خاک . همچنین Forgetmenot ، گل محبوبشان است و روز چهارشنبه روز مبارکشان . متولدین ماه شهریور معروف به بالغ طبیعت هستند و ستاره حاکم آن ها ولکان و مرکوری است . فلز وجودشان پلاتین و سنگ خوش یمن آن ها عقیق سبز است . رنگ محبوب متولید ماه شهریور سایه ای از خاکستری ، سبز ، نقره ای و عدد خوش یمنشان 5 است . متولدین ماه شهریور شخصیت راوی دارند و “من تجزیه و تحلیل می کنم” شعار آن هاست .

نماد و سمبل ماه مهر

سمبل ماه مهر ترازو است و عنصر وجودشان هوا . همچنین رز سفید ، گل محبوبشان است و روز جمعه روز مبارکشان . متولدین ماه مهر معروف به “با آرمان و ازدواج” هستند و ستاره حاکم آن ها ونوس (زهره) است . فلز وجودشان مس درخشان و سنگ خوش یمن آن ها الماس و اوپال است . رنگ محبوب متولید ماه مهر بژ و قهوه ای و عدد خوش یمنشان 6 است . متولدین ماه مهر شخصیت کاردینالی دارند و “من تعادل برقرار می کنم” شعار آن هاست .

 نماد و سمبل ماه آبان

سمبل ماه آبان حیوان عقرب است و عنصر وجودشان آب . همچنین ارکیده و رازقی ، گل محبوبشان است و روز سه شنبه روز مبارکشان . متولدین ماه آبان معروف به “با آمان ها” هستند و ستاره حاکم آن ها پلوتو است . فلز وجودشان آهن و سنگ خوش یمن سیلیس است . رنگ محبوب متولید ماه آبان قرمز تیره و عدد خوش یمنشان 9 است . متولدین ماه آبان شخصیت ثابتی دارند و “من آرزو میکنم” شعار آن هاست .

 نماد و سمبل ماه آذر

سمبل ماه آذر اسب با سیمای انسان است و عنصر وجودشان آتش . همچنین میخک ، گل محبوبشان است و روز پنجشنبه روز مبارکشان . متولدین ماه آذر معروف به “با آرمان کسب اطلاعات” هستند و ستاره حاکم آن ها ژوپیتر (مشتری) است . فلز وجودشان قلع و سنگ خوش یمن آن ها فیروزه است . رنگ محبوب متولید ماه آذر ارغوانی و عدد خوش یمنشان 3 است . متولدین ماه آذر شخصیت راوی دارند و “من میبینم” شعار آن هاست .

نماد و سمبل ماه دی

سمبل ماه دی حیوان بز است و عنصر وجودشان خاک . همچنین ماگنولی ، گل محبوبشان است و روز شنبه روز مبارکشان . متولدین ماه دی معروف به “با آرمان تجربه کردن” هستند و ستاره حاکم آن ها ساترن(زحل) است . فلز وجودشان سرب و سنگ خوش یمن آن ها عقیق رنگارنگ است . رنگ محبوب متولید ماه دی ماگنولی و عدد خوش یمنشان 8 است . متولدین ماه دی شخصیت کاردینالی دارند و “من به کار میگیرم” شعار آن هاست .

نماد و سمبل ماه بهمن

سمبل ماه بهمن مرد و دلو است و عنصر وجودشان هوا . همچنین نرگس ، گل محبوبشان است و روز شنبه روز مبارکشان . متولدین ماه بهمن معروف به “با آرمان ایده آلیستی” هستند و ستاره حاکم آن ها اورانوس است . فلز وجودشان اورانیوم و سنگ خوش یمن آن ها یاقوت کبود است . رنگ محبوب متولید ماه بهمن آبی آسمانی و عدد خوش یمنشان 4 است . متولدین ماه بهمن شخصیت ثابتی دارند و “من می دانم” شعار آن هاست .

نماد و سمبل ماه اسفند

سمبل ماه اسفند حیوان ماهی است و عنصر وجودشان آب . همچنین بنفشه و لی لی ، گل محبوبشان است و روز پنجشنبه روز مبارکشان . متولدین ماه اسفند معروف به “با آرمان تفویض” هستند و ستاره حاکم آن ها نپتون است . فلز وجودشان تشعشعی از فلزات مصنوعی و سنگ خوش یمن آن ها زمرد است . رنگ محبوب متولید ماه اسفند سایه آبی و سبز دریایی و عدد خوش یمنشان 7 است . متولدین ماه اسفند شخصیت راوی دارند و “من باور دارم” شعار آن هاست .
دستبند ماه تولد
دستبند فرکانس صدا
گردنبند فرکانس صدا

مقالات مشابه

نمایش همه
article-img
محیط کار جای خوش گذرانی است!!
مشاهده مقاله
article-img
نحوه فروش طلا و جواهرات
مشاهده مقاله
article-img
چه گیاهانی طلا جذب می کنند؟
مشاهده مقاله
article-img
مدیریت در جلسات مهم
مشاهده مقاله
article-img
چگونگی راه اندازی جواهر سازی
مشاهده مقاله
article-img
آنچه درباره طلا باید بدانیم
مشاهده مقاله
article-img
فرکانس صدا چیست؟
مشاهده مقاله
article-img
تاریخچه طلا از نگاه تاباچرم
مشاهده مقاله
article-img
بررسی خواص طلا
مشاهده مقاله
article-img
چگونه جواهر سازی کنیم؟
مشاهده مقاله
article-img
مخراج کاری چیست و کجا کاربرد دارد؟
مشاهده مقاله
article-img
چرا چرم طبیعی
مشاهده مقاله
article-img
چگونه سایز گردنبند را مناسب انتخاب کنیم؟
مشاهده مقاله
article-img
نحوه جلوگیری از خم شدن و شکستن انگشتر طلا
مشاهده مقاله
article-img
برای تمیز کردن طلا و جواهر خود چه باید کرد؟
مشاهده مقاله
article-img
انواع مدل های دستبند
مشاهده مقاله