+
ورود به حساب کاربری
profile
1398/10/24

طرح‌های جدید و مد سال ۲۰۲۰ برای طلا و جواهرات

به روز بودن و روی خط مد حرکت کردن این روزها دغدغه بسیاری از ماست مخصوصا برای طلا و جواهر که وسیله ای گرانبها و باارزشی است این وسیله هم مانند بسیاری از وسایل دیگر با آغاز سال جدید به روز میشود پس بسیاری از ما ممکن است بخواهیم بدانیم جواهرات روی بورس سال 2020 چگونه است تا بتوانیم کاملا به روز در مجالس و مراسمی که به آن دعوت می شویم حاضر شویم . برای اینکه به خوبی با جزئیات مد طلای سال ۲۰۲۰ آشنا شوید، تاباچرم از شما دعوت می‌کند ۸ مورد زیر را مدنظر داشته باشیدو تا انتهای مطلب همراهمان باشید.


                                                            خرید دستبند اسم از تابا چرم  


۱- طلا و جواهرات رنگی

مصنوعاتی که با طلا و نقره ساخته می‌شوند همیشه و همه‌جا مورد توجه مردم قرار دارد. این زیورآلات هیچ‌گاه رنگ کهنگی به خود نمی‌گیرند و حتی می‌توان نسل به نسل آنها را به فرزندان خود منتقل کرد.
اما جواهرات مد بالا که اصطلاحا به آنها «های فَشِن» گفته می‌شود، مدل‌هایی هستند که در سال ۲۰۲۰ میلادی بسیار مورد توجه قرار خواهند گرفت. خوبی مد شدن این مدل جواهرات این است که می‌توانید زیور آلات خود را با رنگ‌های بسیار متنوع و زیبا ست کنید و نگران این نباشید که آیا رنگ‌ها با هم همخوانی دارند یا نه.
رنگ‌هایی که به هم می‌آیند تا رنگ‌هایی که هیچ ربطی به هم ندارند را می‌توانید در سال آینده میلادی با هم ست کنید. این مد سال ۲۰۲۰ بدون شک بسیاری از جواهراتی که سال‌ها بی‌استفاده مانده است را از جعبه‌های خود بیرون می‌کشد.
اگر طلاهای رنگی دارید که به نظرتان قدیمی و از مد افتاده بوده و استفاده نمی‌کردید، سال ۲۰۲۰ می‌توانید استفاده کنید.

۲- زنجیرهای بسیار بزرگ
زنجیرهای طلا که بسیار بزرگ هستند، شکل و شمایل فانتزی به تیپ شما می‌بخشند. تا قبل از سال ۲۰۲۰ از این زنجیرها فقط برای مراسم خاصی می‌شد استفاده کرد. اما از سال آینده چون قرار است طلاهای سایز بزرگ مد شوند، می‌توانید با خیال راحت هر جا که دوست دارید از آنها استفاده کنید.
بسیاری از زنان عاشق طلاهای بزرگ هستند زیرا باعث جلب توجه دیگران می‌شود.
این زنجیرهای بزرگ را بهتر است با تیپ‌های غیر رسمی ست کنید تا جلوه بیشتری داشته باشد.

                                                             خرید گردنبند اسم از تاباچرم

۳- چوکرهای مدل‌دار
چند سال پیش چوکرهای ساده، پارچه‌ای، چرمی و گیپوری مد شده بود و اغلب زنان از این گردنبندهای کوتاه و جذاب برای تکمیل تیپ خود استفاده می‌کردند. اما چندین سال بود که چوکر کمتر مورد توجه فشن‌استایلیست‌ها قرار داشت. اما گویا قرار است در سال ۲۰۲۰ دوباره از این مدل زیورآلات استفاده شود.
چوکرهای سال ۲۰۲۰ با نمونه‌های قبلی یک فرق اساسی دارد و قرار است طرح و مدل و شمایل شلوغی داشته باشند. این چوکرها را «چوکر اِستیتمنت» می‌نامند که اغلب از جنس طلا ساخته می‌شوند و شکل‌های منحصربه‌فردی دارند.

۴- مروارید
زیورآلات مرواریدی از کلاسیک‌ترین و شیک‌ترین سنگ‌های قیمتی است که همیشه در بازار طلا و جواهر موجود است. قدیم‌ها فقط زنان پیر و میانسال سراغ مروارید می‌رفتند، اما چندین سال است که زنان جوان هم عاشق این سنگ طبیعی شده‌اند و برای تیپ‌های ساده اما شیک خود از زیبایی مروارید استفاده می‌کنند.
یکی از مدهای طلا و جواهر سال ۲۰۲۰، مروارید است. فرقی نمی‌کند گوشواره مروارید باشد یا گردنبند آن؛ هر زیورآلات مرواریدی که دارید را از کشوها بیرون بیاورید.

۵- زیورآلات نقره‌
نقره و زیورآلات نقره در سال ۲۰۲۰ محبوب خواهند شد. در حال حاضر هم مصنوعات بسیار زیبایی از جنس نقره در بازار وجود دارد. اما در سال آینده میلادی باید منتظر مدل‌های جدیدتر و جذاب‌تر از زیور آلات نقره باشیم.

 

                                                        خرید گوشواره از تاباچرم 


۶- گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ (Hoop)
گوشواره‌های حلقه‌ای چند سال پیش هم مد شده بودند و در اندازه‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی در بازار عرضه می‌شدند. این زیور آلات هیچ وقت کنار گذاشته نشدند و همچنان در میان مردم محبوبیت داشتند. اما گویا در سال ۲۰۲۰ قرار است به یکی از ترندهای اصلی تبدیل شود و مد سال آینده باشد.
فرقی نمی‌کند که این گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ از چه جنسی باشند: طلا، نقره یا استیل در هر صورت می‌توانید در سال آینده از زیبایی آنها استفاده کنید.

۷- گردنبندهای بزرگ و درشت
علاوه بر چوکرهای درشت (گردنبند کوتاه)، گردنبندهای بسیار بلند هم سال ۲۰۲۰ مد خواهند بود. گردنبندهایی که تا پایین سینه و بالای ناف بلندی دارند از مدهای سال آینده است. خوبی این زیور آلات این است که می‌توانید آنها را چند بار دور مچ خود بپیچید و به صورت دستبند استفاده کنید.
۸- جواهرات با طرح دریا
در سال ۲۰۲۰ شاهد حضور طلا و جواهراتی خواهید بود که به دریا و موجودات دریایی ربط خواهند داشت. هر چیزی که به دریا مربوط شود می‌تواند الهام‌بخش ساخت و طراحی چنین طلاهایی باشد. از صدف و موج دریا گرفته تا رنگ و شکل دریا.
کلام آخر
سال ۲۰۲۰ سال اغراق و بزرگ‌نمایی است. هر چه طلا و جواهر و زیورآلات بزرگی که فکرش را بکنید مد خواهد بود. از گوشواره‌های بسیار بزرگ حلقه‌ای گرفته تا زنجیرها و گردنبندهای درشت و بلند و شلوغ‌پلوغ.
با در نظر گرفتن مواردی که در بالا اشاره کردیم، خودتان را برای مدهای جدید طلا و جواهر در سال ۲۰۲۰ آماده کنید.

دستبند فرکانس صدا
گردنبند فرکانس صدا

مقالات مشابه

نمایش همه
article-img
محیط کار جای خوش گذرانی است!!
مشاهده مقاله
article-img
نحوه فروش طلا و جواهرات
مشاهده مقاله
article-img
چه گیاهانی طلا جذب می کنند؟
مشاهده مقاله
article-img
مدیریت در جلسات مهم
مشاهده مقاله
article-img
چگونگی راه اندازی جواهر سازی
مشاهده مقاله
article-img
آنچه درباره طلا باید بدانیم
مشاهده مقاله
article-img
فرکانس صدا چیست؟
مشاهده مقاله
article-img
تاریخچه طلا از نگاه تاباچرم
مشاهده مقاله
article-img
بررسی خواص طلا
مشاهده مقاله
article-img
چگونه جواهر سازی کنیم؟
مشاهده مقاله
article-img
مخراج کاری چیست و کجا کاربرد دارد؟
مشاهده مقاله
article-img
چرا چرم طبیعی
مشاهده مقاله
article-img
چگونه سایز گردنبند را مناسب انتخاب کنیم؟
مشاهده مقاله
article-img
نحوه جلوگیری از خم شدن و شکستن انگشتر طلا
مشاهده مقاله
article-img
برای تمیز کردن طلا و جواهر خود چه باید کرد؟
مشاهده مقاله
article-img
انواع مدل های دستبند
مشاهده مقاله