+
ورود به حساب کاربری
profile
1399/05/21

زیباترین حلقه های نامزدی در تاریخ

وقتی صحبت از حلقه های نامزدی مشهور می شود ، الماس وجود دارد و بازهم الماس وجود دارد (و در مورد ژاکلین کندی ، یک الماس و زمرد - که توسط الماس های بیشتری احاطه شده است!). از ملکه الیزابت دوم تا ملکه بیگ ، ما بزرگترین ، درخشان ترین و زیباترین حلقه های نامزدی تاریخ را برای شما تقدیم می کنیم که در آزمون زمان ایستاده اند. به علاوه ، ما همچنین در چندین حلقه نامزدی مضحک و زیبا که هیچ ارتباطی با حق امتیاز و ستاره بودن ندارد ، پاشیده ایم. این که آیا این حلقه های نامزدی شگفت انگیز توسط افراد مشهور پوشیده شده است یا صرفا باورنکردنی چشمگیر و چشم نواز هستند ، ما قول می دهیم زیباترین حلقه های نامزدی را که حتما الهام بخش هستند به نمایش بگذاریم. عینک آفتابی خود را بگیرید و با احتیاط ادامه دهید!

پرنسس دایانا و کیت میدلتون: یاقوت کبود آبی با الماس هاله

چارلز ، شاهزاده ولز ، در فوریه سال 1981 به بانوی دیانا اسپنسر پیشنهاد داد ، و او را با یک یاقوت کبود آبی بیضی شکل به محاصره هاله ای از الماس های کوچک یک نفره در یک گروه طلای سفید هدیه کرد. (او خودش آن را انتخاب کرد!) طبق گفته ها ، انتخاب حلقه دیانا برخی ابروها را برافراشته است ، زیرا از نوع سفارشی ساخته نشده بود ، بلکه برای خرید عمومی در مجموعه جواهرات گارارد در آن زمان در دسترس بود.شاهزاده ویلیام ، دوک کمبریج ، هنگامی که در سال 2010 پیشنهاد داد ، حلقه مادر خود را به کیت میدلتون ، دوشس کمبریج داد و با زنده نگه داشتن خاطره پرنسس دایانا محبوب از طریق زیبایی خیره‌کننده و معنای نمادین. صحبت در مورد بی موقع! یاقوت کبود آبی رنگ دقیقاً همانند انگشتان کیت کیت درخشان است که روی دیانا قرار داشت.

ژاکلین کندی: حلقه زمرد و الماس

در 24 ژوئن 1953 ، جان اف کندی به ژاکلین بوییر در رستوران در بوستون پیشنهاد داد. و به همان اندازه که این زوج پر زرق و برق و داستان غم انگیز آنها همیشه افسانه ای خواهد بود ، حلقه نامزدی منحصر به فرد که جان به جکی داد هرگز جادوگری نمادین خود را از دست نمی دهد. انگشتر Van Van Cleef & Argels با یک گلدان کوچک 2.84 قیراطی زمرد در کنار الماس 2.88 قیراطی با یک الهام خیره کننده از دیافراگم افتخار می کرد. تا به امروز ، مطمئن هستیم که جکی عروسهای دوره شتر را برای اینکه یک دسته کوچک الماس زمردی را روی انگشتان خود بخواهد ، نیز ساخته است.

الیزابت تیلور: الماس برش غول پیکر

در طول زندگی ، الیزابت تیلور هشت بار ازدواج کرد (این تعداد انگشتر است!). اما از بین تمام این موزه ها که در گودال متعصب خودخوانده جواهرات ، اعلام شده است ، یکی از مهمترین حسادتها باید حلقه نامزدی از ازدواج سوم خود با مایک تاد تهیه کننده فیلم و تئاتر باشد. وی یک الماس برش شده زمردی 29.4 قیراطی را به وی تقدیم کرد و این سنگ آنقدر عظیم است که ظاهرا تیلور به طرز جسورانه از آن به عنوان "یخ اسکی روی یخ" یاد کرده است.

مرلین مونرو: باند ابدیت

افسانه یانکی ، جو دی مگگیو ، مریلین مونرو را به یک باند جاودانه پلاتینی زرق و برق دار with با 35 الماس برش شده باگت کامل کرد. خوب ، از نظر فنی این گروه عروسی او بود ، زیرا دی مگگیو آن را در روز عروسی خود در 14 ژانویه 1954 به مونرو داد. و گرچه اتحادیه آنها متأسفانه آزمایش زمان را تحمل نکرد ، ظرافت و سادگی این حلقه دقیقاً به همین دلیل است. امروز هنوز هم محبوب است

میا فارو: الماس به شکل گلابی

میا فارو در ماه ژوئن سال 1966 یک حلقه نامزدی نامزدی که با یک نفره 9 قیراطی و الماس به شکل گلابی از فرانک سیناترا نصب شده بود دریافت کرد. وگاس توسط عدالت صلح. متأسفانه ، این ازدواج تنها دو سال به طول انجامید ، اما درخشش گلابی شکل Farrow همچنان جزء اصلی حلقه های نامزدی تاریخ است.

ملکه الیزابت دوم: مجموعه الماس Solitaire در پلاتین

                                                                                                                              10حلقه برتر جهان

اگرچه این ممکن است بزرگترین جواهرات وی اعلیحضرت نباشد ، اما قطعاً سرشار از احساساتی و نمادین است (و این بدان معنی نیست که برای بقیه ما به اندازه کافی بزرگ نیست!). حلقه ملکه الیزابت دوم نوار پلاتینی است که با یک الماس یک نفره 3 قیراطی و پنج الماس کوچکتر از هر طرف نصب شده است. حلقه ای که شاهزاده فیلیپ در سال 1947 به پرنسس الیزابت ارائه داد ، مظهر ظرافت و کلاس کم نظیر است - و به عنوان یکی از جواهرات متداول ترین لباس های ملکه ، باید آن را داشته باشد.

بیانسه: مجموعه الماس برش زمرد در پلاتین

آیا حلقه نامزدی بیانسه از جی Z به کس دیگری از الیزابت تیلور از مایک تاد یادآوری می کند؟ Stunner 18 قیراطی بیگ یک الماس دراماتیک و برش خورده از جنس جواهرات فروشی به ستاره های لورن شوارتز است. یک شکل کلاسیک و باند ساده با اندازه و درخشش باورنکردنی نمایشی و جسورانه ساخته می شود! هیچ چیز جز بهترین برای ملکه بی نیست.

جنیفر آنیستون: الماس درخشنده و براق و طلای زرد

انگشتر تازه جنیفر آنیستون از همسر جاستین تروکس یک الماس عظیم 8 قیراط در یک گروه طلای زرد است. این زن و شوهر رابطه خود را نسبتاً خصوصی نگه می دارند ، اما کاملاً قابل درک است که دوستان alum مشکلی برای چشمک زدن سنگهای دیدنی او روی فرش قرمز ندارند.

کیم کارداشیان: الماس برش کوسن

نظر شما در مورد او چیست ، آیا همه ما می توانیم قبول کنیم که یخ روی انگشت حلقه کیم کارداشیان تقریباً خیلی شگفت انگیز است؟ کانی وست در سال 2013 با یک درخشش خیره کننده ، 15 قیراطی و برش کوسن به کارداشیان پیشنهاد کرد! طبق گفته های كانی ، اطمینان حاصل شده است كه این حلقه کاملاً بدون تضاد با بهترین الماس ممکن تولید شده است. نتیجه توسط لورن شوارتز چیزی کوتاه از تماشایی نیست.

آنجلینا جولی: الماس برش زمرد

                                                                                                                                                               10حلقه برتر جهان
هنگامی که براد پیت و آنجلینا جولی ، جفت قدرتمند هالیوود ، سرانجام در سال 2014 گره گره زدند ، پیت برای یک سال کلاهبرداری ثابت با جواهرات رابرت پروکپ در نظر داشت تا یک حلقه نامزدی سفارشی را که کاملاً متناسب با انگشت جولی بود ، طراحی کند. گلدان باورنکردنی برش زمرد بسیار زیبا و دراماتیک است و قطعاً ارزش انتظار را داشت.

برای جمع آوری الهام از این مجموعه از زیباترین حلقه های نامزدی ، نیازی به مشهور بودن یا بودجه یک میلیون دلاری نیست. حلقه ای را با الهام از ستاره فیلم مورد علاقه خود پیدا کنید و یا خلق خود را برای جادویی ترین پیشنهاد هنوز طراحی کنید..

آیا به دنبال خرید هدیه ماندگار و زیبا هستید؟دستبند های فرکانس صدا تاباچرم

مقالات مشابه

نمایش همه
article-img
محیط کار جای خوش گذرانی است!!
مشاهده مقاله
article-img
نحوه فروش طلا و جواهرات
مشاهده مقاله
article-img
چه گیاهانی طلا جذب می کنند؟
مشاهده مقاله
article-img
مدیریت در جلسات مهم
مشاهده مقاله
article-img
چگونگی راه اندازی جواهر سازی
مشاهده مقاله
article-img
آنچه درباره طلا باید بدانیم
مشاهده مقاله
article-img
فرکانس صدا چیست؟
مشاهده مقاله
article-img
تاریخچه طلا از نگاه تاباچرم
مشاهده مقاله
article-img
بررسی خواص طلا
مشاهده مقاله
article-img
چگونه جواهر سازی کنیم؟
مشاهده مقاله
article-img
مخراج کاری چیست و کجا کاربرد دارد؟
مشاهده مقاله
article-img
چرا چرم طبیعی
مشاهده مقاله
article-img
چگونه سایز گردنبند را مناسب انتخاب کنیم؟
مشاهده مقاله
article-img
نحوه جلوگیری از خم شدن و شکستن انگشتر طلا
مشاهده مقاله
article-img
برای تمیز کردن طلا و جواهر خود چه باید کرد؟
مشاهده مقاله
article-img
انواع مدل های دستبند
مشاهده مقاله