+
ورود به حساب کاربری
profile
1399/05/20

9 چیزهایی که شاید شما در مورد شلوارهای چرمی نمی دانید

اگر از ظاهر بی موقع و راحتی بی نظیر و راحتی که توسط یک کت چرمی ارائه می شود ، لذت می برید ، شاید شما باید شلوار چرمی را در کمد خود داشته باشید. در حالی که بیش از یک قرن است که وجود دارد ، شلوارهای چرمی در سالهای اخیر باز گشت جدی داشته اند. آنها همان ویژگی های دیگر پوشاک چرمی از جمله کاپشن را ارائه می دهند ، در حالی که جایگزینی بی نظیر و شیک را برای شلوار جین و شلوار سنتی در این فرآیند فراهم می کنند. اما حتی اگر قبلاً شلوار چرمی دیده اید ، احتمالاً مواردی وجود دارد که آنها را نمی دانید.

آنها به شکل بدن شما محاصره می شوند

                                                                                                                                                                           شلوار چرم
شلوارهای چرمی به دلیل خاصیت الاستیک و کشش چرم ، ظاهری مناسب دارند. هنگام پوشیدن ، آنها به فرم بدن شما محکم می شوند ، در واقع در برابر پوست شما بغل می شوند. در نتیجه ، لاغرتر و باریک تر به نظر خواهید رسید. هیچ پارچه یا مواد اضافی وجود ندارد که از بدن شما خارج شود. در عوض ، شلوارهای چرمی مستقیماً در برابر پوست شما پوشیده می شوند تا ظاهری باریک تر و باریک تر ایجاد کنند. این به تنهایی دلیل کافی برای بسیاری از مردان و زنان آگاه به مد است که بتوانند شلوار چرمی را در لباس خود قرار دهند.

آنها فوق العاده گرم هستند


با پوشیدن شلوار چرمی می توانید با هوای سرد زمستان مبارزه کنید. هیچ راز نیست که شلوار جین محبوب ترین نوع شلوار است. طراحی جین آنها بادوام ، راحت و شیک است. اما متأسفانه ، شلوار جین گرما یا محافظت زیادی از هوای سرد ندارند. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که در طول زمستان به خصوص سرد می شود ، به جای آن ، شلوار چرمی بپوشید. آنها با ساخت و ساز چرمی خود ، در مقایسه با سایر شلوار و شلوار ، گرمای بی نظیری از گرما ارائه می دهند.

همه با هم برابر نیستند

همه شلوار چرمی برابر نیست. برخی فروشگاه ها شلوار چرمی ارزان قیمت می فروشند که اصلاً از چرم واقعی ساخته نشده است. آنها در واقع از یک ماده پلاستیکی مانند معروف به چرم مصنوعی ساخته شده اند. شلوار چرمی مصنوعی به طور کلی هزینه کمتری نسبت به شلوارهای چرم طبیعی دارد ، اما همانطور که گفته می شود "آنچه را که می پردازید دریافت می کنید" صادق است. بدون ساخت چرم طبیعی ، شلوار چرم مصنوعی مزایایی با همتایان معتبر خود ارائه نمی دهد. آنها کاملاً مطابق شکل بدن شما نیستند ، و همچنین گرمای بالاتری ندارند. اگر شما

شما می توانید آنها را مقاوم در برابر آب کنید

به طور معمول ، شلوار چرمی مقاوم در برابر آب نیست. هنگامی که در معرض آب قرار دارند ، مقداری از رطوبت را در منافذ خود جذب می کنند. با این وجود می توانید با کمی کار شلوار چرم خود را در برابر آب مقاوم کنید. اصولاً باید موم محافظ چرمی را روی سطح شلوار خود بمالید. از موم چرمی به طور معمول برای ایجاد بافت براق تر روی پارچه های چرمی و پوشاک استفاده می شود ، هرچند که می تواند از آن در محافظت از چرم در برابر رطوبت نیز استفاده شود. پس از اعمال ، موم سدی از محافظت بین شلوار چرمی و رطوبت محیط شما ایجاد می کند. حتی اگر باران باران باشد ، می توانید مطمئن باشید که شلوار چرمی شما به لطف پوشش موم کاملاً محافظت می شود.

آنها در ده ها رنگ موجود هستند

مشکی رایج ترین رنگی است که در آن شلوارهای چرمی به فروش می رسد. اگر به دنبال ایجاد یک سبک منحصر به فرد هستید ، خوشحال می شوید که آنها را در ده ها رنگ دیگر نیز در دسترس قرار دهید. می توانید از بین رنگ های سنتی مانند قهوه ای و قرمز و همچنین رنگ های جایگزین مانند زرد ، بنفش ، نارنجی و سبز انتخاب کنید. با مخلوط کردن لباس خود با رنگ های جایگزین مانند این ها ، ظاهر پویا تری ایجاد خواهید کرد.

شما باید به طور مرتب آنها را شرط کنید

اگر قصد خرید یک جفت شلوار چرمی واقعی را دارید ، باید عادت داشته باشید که مرتباً آنها را تهویه کنید. با تمیز کردن یا شستشو اشتباه گرفته نشود ، تهویه به کاربرد محصول تهویه چرم مانند صابون زین که پوست را مرطوب و آبرسانی می کند اشاره دارد. با گذشت زمان ، چرم می تواند خشک شود و حتی ترک شود. یک روش ساده و آسان برای محافظت از شلوار چرمی در برابر چنین آسیب هایی ، شرط بندی آنهاست. محصولات مطبوع مانند صابون زین چرم را مرطوب و آبرسانی می کنند تا دیگر مستعد آسیب های ناشی از خشکی نباشند.

آنها از چسبیدن استاتیک محافظت می شوند

چسبیدن استاتیک یک مشکل ناامید کننده است که می تواند پارچه ، مو ، خاک و آوار را به لباس شما گیر دهد. هنگامی اتفاق می افتد که یک پوشاک یا لوازم جانبی با الکتریسیته ساکن با بار مثبت مواجه می شوند. پارچه های خاصی بیشتر از سایرین باعث ایجاد چسبندگی استاتیک می شوند. به عنوان مثال پشم خطر بالایی از چسبیدن استاتیک دارد. از طرف دیگر ، چرم از چسبیدن استاتیک بسیار کم است. الکتریسیته ساکن هنگامی رخ می دهد که دو سطح در برابر یکدیگر مالیده شوند. از آنجا که شلوار چرمی متناسب است ، آنها حاوی چندین ناحیه نیستند که در برابر یکدیگر مالیده می شوند ، به این معنی که نباید چسبیده به استاتیک ایجاد کنند.

آنها مدت زمان طولانی طول می کشد

گفتن شلوارهای چرمی طولانی مدت ، یک نکته ناچیز است. در صورت حفظ صحیح و مراقبت از آنها ، می توانند بیش از یک دهه دوام بیاورند. در حقیقت ، اکثر افراد فقط وقتی از خارج از آن بزرگ می شوند ، پوشیدن شلوار چرمی خود را متوقف می کنند. اگر وزن قابل توجهی بدست نیاورید یا از دست ندهید ، احتمالاً می توانید آنها را حتی طولانی تر بپوشید. نکته اصلی که باید به خاطر داشته باشید این است که شما باید شلوار چرمی خود را حفظ کرده و از آن مراقبت کنید. همانطور که قبلاً ذکر شد ، تهویه مطبوع شلوار آنها را از آسیب های ناشی از خشکی محافظت می کند. در کنار تهویه ، شما باید شلوار چرمی خود را نیز در یک محیط کنترل شده از آب و هوا ذخیره کنید. ذخیره آنها در زیرزمین یا اتاق زیر شیروانی توصیه نمی شود زیرا در اینجا هیچ راهی برای کنترل آب و هوا وجود ندارد. با افزایش رطوبت و دما ، می تواند شلوار چرمی شما را تحت فشار قرار دهد. برای ماندگاری شلوار چرمی ، فقط آنها را در یک محیط داخلی و با آب و هوا کنترل کنید.

شما می توانید شلوار چرمی به اندازه دلخواه سفارش دهید

بیشتر فروشگاه ها شلوار چرمی را در اندازه های از پیش تعیین شده استاندارد می فروشند ، اما Leult Cult یک استثناست. در اینجا در Leather Cult ، می توانید شلوار چرمی با اندازه سفارشی سفارش دهید. وقتی از فروشگاه ما سفارش می دهید ، می توانید اندازه گیری دقیق بدن خود را در اختیار ما قرار دهید. شما اندازه گیری بدنتان را به ما بگویید ، و ما با استفاده از آن اندازه گیری ها یک جفت شلوار چرمی سفارشی طراحی خواهیم کرد. انتخاب شلوار چرمی با اندازه های سفارشی از این دست ، تضمین می کند که از مناسب و مناسب تری برخوردار شوید.

دستبند های اسم تاباچرم هدیه ای منحصر به فرد و خاص

مقالات مشابه

نمایش همه
article-img
محیط کار جای خوش گذرانی است!!
مشاهده مقاله
article-img
نحوه فروش طلا و جواهرات
مشاهده مقاله
article-img
چه گیاهانی طلا جذب می کنند؟
مشاهده مقاله
article-img
مدیریت در جلسات مهم
مشاهده مقاله
article-img
چگونگی راه اندازی جواهر سازی
مشاهده مقاله
article-img
آنچه درباره طلا باید بدانیم
مشاهده مقاله
article-img
فرکانس صدا چیست؟
مشاهده مقاله
article-img
تاریخچه طلا از نگاه تاباچرم
مشاهده مقاله
article-img
بررسی خواص طلا
مشاهده مقاله
article-img
چگونه جواهر سازی کنیم؟
مشاهده مقاله
article-img
مخراج کاری چیست و کجا کاربرد دارد؟
مشاهده مقاله
article-img
چرا چرم طبیعی
مشاهده مقاله
article-img
چگونه سایز گردنبند را مناسب انتخاب کنیم؟
مشاهده مقاله
article-img
نحوه جلوگیری از خم شدن و شکستن انگشتر طلا
مشاهده مقاله
article-img
برای تمیز کردن طلا و جواهر خود چه باید کرد؟
مشاهده مقاله
article-img
انواع مدل های دستبند
مشاهده مقاله